Performanse s karakterom

Suverenom pogonskom snagom i progresivnim dizajnom coupéa Audi SQ8 SUV² spaja emocije svojstvene za sportska vozila i osjećaj prostora u SUV vozilima.

Snažne performanse

Sportski osjećaj u vožnji i visoka razina udobnosti nisu proturječni pojmovi u Audiju SQ8 SUV². Zahvaljujući inovativnim tehnologijama voznog postroja, quattro pogonu i snažnom V8-cil. TFSI motoru (potrošnja goriva (kombinirana¹,²) u l/100 km: 12-12,5; emisije CO₂ (kombinirana¹,²) u g/km: 273-283) ovaj model nudi i impresivnu dinamiku i izvanrednu stabilnost na cesti.

Efektna optika

Audi SQ8 SUV2 impresionirat će vas Waitomo plavom metalik bojom3 i svojim panoramskim staklenim krovom3. Mali, ali uočljiv detalj su kućišta vanjskih zrcala u aluminijskoj optici i kočione čeljusti crvene boje3 koje zrače ekskluzivnošću.

Fleksibilna podjela prostora

Varijabilan prostor stvorit ćete zahvaljujući pomičnoj stražnjoj klupi plus3 koja je podijeljena u tri dijela, a radi maksimalnog volumena utovara možete je potpuno preklopiti i dobit ćete volumen prtljažnika od 1.755 litara.

Fleksibilna podjela prostora

Varijabilan prostor stvorit ćete zahvaljujući pomičnoj stražnjoj klupi plus3 koja je podijeljena u tri dijela, a radi maksimalnog volumena utovara možete je potpuno preklopiti i dobit ćete volumen prtljažnika od 1.755 litara.

Osobno umjesto uobičajeno

Fascinantne fotografije ili poznati kinojunaci: jednostavno u svojoj aplikaciji myAudi App¹¹ u području tematskih svjetova3 odaberite svoju omiljenu sliku i uključite njezin prikaz u pozadini u MMI-ju. Divni efekti: paket ambijentalnog osvjetljenja plus3 automatski prilagođava boje motivu.

Navedene vrijednosti potrošnje i emisija utvrđene su prema zakonski propisanim postupcima mjerenja. WLTP ispitni ciklus u cijelosti je nadomjestio NEFZ ispitni ciklus 1. siječnja 2022., pa se za nova vozila s tipskim odobrenjem nakon tog datuma više ne navode vrijednosti prema NEFZ-u. Podaci se ne odnose na točno određeno vozilo i nisu sastavni dio ponude, već služe isključivo za usporedbu različitih tipova vozila. Dodatna oprema i pribor (dogradni dijelovi, format guma itd.) mogu promijeniti relevantne parametre vozila kao što su masa vozila, otpor kotrljanja guma i aerodinamika te uz vremenske uvjete, uvjete u prometu i individualan stil vožnje također mogu utjecati na potrošnju goriva, potrošnju struje, emisije CO₂ i vozna svojstva vozila. Zbog realističnijih uvjeta ispitivanja vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO₂ izmjerene prema WLTP-u u mnogim su slučajevima veće od vrijednosti izmjerenih putem Novog europskog ciklusa vožnje. Stoga nakon 1. rujna 2018. može doći do odgovarajućih izmjena u oporezivanju vozila. Dodatne informacije o razlikama između WLTP-a i NEFZ-a pronaći ćete na stranici www.audi.hr/aktualno/wltp.

Audi SQ8 SUV: potrošnja goriva (kombinirana¹) u l/100 km: 12-12,5; emisije CO₂ (kombinirana¹) u g/km: 273-283. Za vozilo su raspoložive samo vrijednosti potrošnje i emisija prema WLTP postupku, a ne prema NEFZ-u.

Navedena oprema predstavlja dodatnu opremu uz nadoplatu.

Sadržaji funkcija mogu se razlikovati ovisno o raspoloživosti u određenoj zemlji i konfiguraciji vozila. Uvažite sljedeće: sustavi rade samo unutar svojih granica i pružaju podršku tijekom vožnje. Vozač i dalje snosi odgovornost te mora paziti na promet. Postupkom parkiranja treba aktivno upravljati stalnim pritiskanjem >>tipke P u vozilu ili površine za rukovanje u aplikaciji myAudi App na smartphoneu te cijeli postupak treba stalno nadzirati.

Audi Q8 SUV: potrošnja goriva (kombinirana¹) u l/100 km: 8,1-10,7; emisije CO₂ (kombinirana¹) u g/km: 213-244. Za vozilo su raspoložive samo vrijednosti potrošnje i emisija prema WLTP postupku, a ne prema NEFZ-u.

Dijamantno polirani, sjajno glodani, polirani ili djelomično polirani kotači od lakog metala ne smiju se koristiti kod zimskih uvjeta na cesti. Površina naplatka nema dovoljnu zaštitu od korozije i može se trajno oštetiti uslijed kontakta sa soli za posipanje ceste i sl.

Uvažite sljedeće: sustavi rade samo unutar svojih granica i pružaju podršku tijekom vožnje. Vozač i dalje snosi odgovornost te mora paziti na promet.

O raspoloživosti možete se informirati kod svog Audi partnera. Apple i svi pripadajući logotipi predstavljaju registrirane marke tvrtke Apple Inc. ili povezanog poduzeća. Apple Music sastavni je dio Audi connect usluge Navigacija & infotainment. Načelna raspoloživost usluge Apple Music ovisi o pojedinoj zemlji. Za korištenje su potrebni količina podataka i korisnički račun za Apple Music, zbog čega mogu nastati dodatni troškovi. Apple Music pridržava pravo isključiti uslugu u bilo kojem trenutku. Dodatne informacije potražite kod svog Audi partnera.

Podatke o aktualnoj kompatibilnosti operativnog sustava iOS/Android pronaći ćete u opisu aplikacije myAudi App u odgovarajućoj trgovini aplikacija. Potrebna je prethodna registracija na stranici www.my.audi.com.

Sastavni dio Audi connect usluge Navigacija & infotainment (IT3). Rad sustava holoride u ponudi ograničen je na drugi red sjedala. Korištenje 3D VR naočala tijekom vožnje: – dopušteno je isključivo osobama u drugom redu sjedala, i to na bočnim sjedalima – dopušteno je osobama tjelesne visine veće od 1,5 m – dopušteno je samo ako osoba koja koristi 3D VR naočale sa svojom potpuno ispruženom rukom (uključujući ispružene prste) ne može doseći objekt ispred sebe (npr. stražnju površinu prednjeg sjedala) – dopušteno je samo ako su poduzete potrebne sigurnosne mjere (npr. pričvrsni mehanizam) na 3D VR naočalama

Radi maksimalne sigurnosti molimo putnike da prije početka vožnje vežu sigurnosni pojas i da na pojas pričvrste sigurnosnu traku bežične slušalice. Tijekom upotrebe primite kontroler tako da vam ugodno sjeda u rukama i osigurajte ga ručnom trakom. Dodatne informacije o sustavu holoride pronaći ćete na stranici www.holoride.com.

Alcantara je materijal od mikrovlakana.

Treninzi koje nudi Audi driving experience provode se u Audi vozilima koja imaju dozvolu za cestovni promet te se, osim tura, odvijaju na zatvorenim površinama ili dionicama s ograničenim pristupom korištenja. Audi vozila s dozvolom za cestovni promet nisu koncipirana ni prikladna za upotrebu kao trkaća vozila. Osim na turama, treninzi ne omogućuju slobodnu vožnju, već se provode pod vodstvom školovanih i iskusnih trenera te su prilagođeni individualnoj razini vozačkih sposobnosti svakog pojedinog polaznika. Tehnike vožnje koje se prakticiraju na treninzima smiju se primijeniti u cestovnom prometu samo ako ispunjavaju prometne propise.