Užitak u vožnji, kao što se i očekujeod sportskog vozila.

2.0 TFSI motor i 2.0 TDI motor objedinjuju sportsku snagu i performanse. Pomaže im serijski ugrađeni start-stop sistem i stalni pogon na sve kotače quattro®.

 

2.0 TFSI motor u Audiju TT Coupé.

2.0 TFSI razvija od 1.600 do 4.300 1/min 370 Nm okretnog momenta i u 5,3 sekunde ubrzava Audi TT u kombinaciji sa S tronic mjenjačem i stalnim pogonom na sve kotače sa svojih 169 kW (230 KS) s 0 na 100 km/h. S prosječnom potrošnjom od samo 6,8 litara na 100 km dodatno se ističe impresivnom štedljivošću. Svoju elektronički blokiranu najveću brzinu postiže na 250 km/h.

 

2.0 TDI motor u Audiju TT Coupé.

2.0 TDI razvija 135 kW (184 KS) i ima okretni moment od 380 Nm. Na taj način u 7,2 sekundi ubrzava s 0 na 100 km/h i postiže najveću brzinu od 235 km/h. Standardna potrošnja od 4,2 litara na 100 km - što odgovara CO2-emisijama od 110 g/km - predstavlja novu najbolju vrijednost u svijetu sportskih automobila. U obilježja 2.0 TDI pripadaju obje osovine za uravnoteženje u kućištu koljenastog vratila, podesiva bregasta vratila i Common Rail sustava ubrizgavanja s najvećim tlakom od 2000 bara. Audi TT 2.0 TDI ispunjava Euro 6 normu ispušnih plinova i zbog svoje velike štedljivosti nosi oznaku "ultra".

 

quattro® - stalni pogon sva četiri kotača

U novom Audiju TT stalni pogon na sve kotače quattro uvelike doprinosi stabilnosti, trakciji i užitku u vožnji. On je usavršen i optimiziran posebno za model TT. Tako se u svakoj situaciji izračunava u tom trenutku idealna raspodjela momenta što pomaže vozno dinamičnoj konstrukciji modela TT.

 

S tronic® donosi dvostruku uštedu: vremena i energije

6-stepeni automatizirani mjenjač s dvije spojke S tronic ne samo da ujedinjuje dvije spojke u jednoj nego i sportski stil i štedljivost. Veliki stupanj učinkovitosti i brza izmjena stupnjeva prijenosa osiguravaju još veći užitak u vožnji.