Održavanje vozila

Audi Servis

 

Redovni servisni pregled Audi vozila ne služi samo za održavanje vozila, već doprinosi Vašoj sigurnosti i bezbjednosti u saobraćaju. Iz tog razloga, potrebno je redovno održavati vozilo prema Planu održavanja. Redovnim održavanjem Vašeg vozila kod ovlaštenog Audi partnera ostvarujete pravo na:

Redovnim održavanjem Vašeg vozila kod ovlaštenog Audi partnera ostvarujete pravo na:

  • 2 godine garancije na radove
  • 2 godine garancije na ugrađene Originalne Audi dijelove
  • garanciju mobilnosti (za vozila isporučena nakon 01.01.2002)

Na godišnjem kontrolnom servisu će naši stručni ljudi detaljno provjeriti i pregledati Vaše vozilo, kako bi Vama osigurali maksimalnu sigurnost u vožnji.

Servis zamjene ulja

Svakih 15.000 km ili svakih 12 mjeseci (u zavisnosti od toga šta prije nastupi) potrebno je obaviti tzv. servis zamjene ulja. Tom prilikom se na Vašem vozilu vrši:
zamjena motornog ulja, zamjena filtera za ulje
provjera debljine obloga kočnica
punjenje uređaja za pranje stakla
poništavanje pokazivača servisa
provjera ostalih filtera na vozilu i po potrebi zamjena

Koje ulje morate koristiti za Vaš motor, navedeno je u Uputstvu za upotrebu Vašeg vozila. Audi preporučuje Castrol!

Inspekcijski servis

Svakih 30.000 km ili 24 mjeseca i svakih 60.000 km, odnosno svakih 48 mjeseci (u zavisnosti od toga šta prije nastupi) potrebno je obaviti kontrolni servis koji, osim stavki obuhvaćenih servisom zamjene ulja, podrazumijeva provjeru čitavog niza sistema i komponenti na vozilu dijagnostičkim uređajem, vizuelnim pregledom i tokom probne vožnje.

Svakih 60.000 km

Zamijeniti ATF za multitronic mjenjač

Svakih 90.000 km

Zamijeniti ulje Haldex-spojke (Audi A3 quattro, Audi TT quattro)
Zamijeniti ATF za multitronic mjenjač

Svakih 120.000 km

Zamijeniti zupčasti remen, zatezni valjak, valjak za preusmjeravanje i zateznu ručicu za pogon bregastog vratila (2,7 V6 Biturbo motor)
Zamijeniti zupčasti remen kod 2,4l V6 motora (120 kW) i 3,0l V6 motora
Zamijeniti zupčasti remen i valjak za preusmjeravanje za pogon bregastog vratila (TDI® tehnologija (turbo-diezelska tehnika s direktnim ubrizgavanjem) i elektronska regulacija sinonim su za snažne, efikasne i štedljive motore izvanrednih performansi.TDI motori ALH, ASV)
Zamijeniti zupčasti remen i zatezni valjak za pogon bregastog vratila i zupčasti remen za razdjelnu pumpu ubrizgavanja (V6 TDI motori)

Svakih 180.000 km

Zamijeniti zupčasti remen za pogon bregastog vratila (4-cil. 5V 1,8l benzinski motori)(*)
Zamijeniti zupčasti remen za pogon bregastog vratila (4-cil. 5V 2.0l benzinski motori)
Zamijeniti zupčasti remen kod 2,4l (125 kW) V6 motora

Svake 2 godine

Zamijeniti kočionu tekućinu (po mogućnosti obaviti uz servis)

Svakih 14 godina

Obnoviti sistem zračnih jastuka
(*) Skraćeni interval zamjene kod različitih tipova vozila (info kod Vašeg Audi partnera)

Ostali radovi održavanja

Proizvođač, u zavisnosti od modela vozila, predviđa različite vrste i nivoe održavanja, u zavisnosti od pređene kilometraže, starosti i opreme vozila. U zavisnosti od ovih parametara, svaki ovlašteni servis formira individualne liste provjere namjenjene Vašem vozilu.
Zamjena kočionog ulja
Iz ugla sigurnosti, kočioni sistemi su pored sistema za upravljanje, najbitniji sistemi motornih vozila i u tom smislu im treba posvetiti odgovarajuću pažnju.
Kočiono ulje ima zadatak da prenosi silu sa glavnog kočionog cilindra na kočnice. Zbog svoje funkcije kočiono ulje je izloženo visokim pritiscima i temperaturama.
Staro i zaprljano kočiono ulje u sebi sadrži nečistoće u vidu čestica, koje oštećuju zaptivke i uzrokuju curenje ulja iz sistema, zaglavljivanje kočinih cilindara i moguće blokiranje točkova.
Kočiono ulje upija vlagu iz vazduha. Voda koja se stvara snižava njegovu tačku ključanja te kočiono ulje postaje manje otporno na visoke temperature, koje vladaju u kočionoj instalaciji. Ključanjem kočione tečnosti se stvaraju mjehuri vodene pare u kočionim cijevima. Ti mjehuri spiječavaju prenošenje sile sa glavnog kočionog cilindra na kočnice.
Vozač to osjeća kao propadanje pedale kočnice, što je praćeno naglim i potpunim otkazivanjem kočnica.

Iz navedenih razloga u ovlaštenom servisu provjerite nivo i kvalitet kočionog ulja, kao i sadržaj vode u posudi za kočiono ulje, naročito ukoliko prelazite veći broj kilometara ili često vozite pod većim opterećenjem.

Proizvođač predviđa zamjenu kočionog ulja na svake 2 godine.