Sportski doživljaj vožnje: vozna dinamika

U Audiju Q8 uvijek ćete putovati sportski, dinamično i učinkovito: njegov središnji diferencijal s isključivo mehaničkim djelovanjem serijski usmjerava sile na prednju i stražnju osovinu u omjeru od 40 : 60. Po potrebi će veći dio sila usmjeriti na osovinu s boljom trakcijom. Osim serijskoga progresivnog upravljača, čiji prijenosni omjer postaje izravniji što je kut upravljača veći, Audi opcijski također nudi upravljanje svim kotačima. Ono može zakrenuti stražnje kotače do 5 stupnjeva - u suprotnom smjeru tijekom pri niskim brzinama u svrhu povećanja agilnosti, a u jednakom smjeru u svrhu povećanja stabilnosti pri visokim brzinama. A to će, zahvaljujući novoj djelomično hibridnoj tehnologiji (MHEV), također biti posebno učinkovito.

Ovisno o preferencijama:
vozni postroj

Središnji diferencijal s isključivo mehaničkim djelovanjem Audija Q8 serijski usmjerava sile na prednju i stražnju osovinu u omjeru od 40 : 60. Po potrebi će veći dio sila usmjeriti na osovinu s boljom trakcijom. U kombinaciji s razmakom od tla od 254 milimetra, kratkim prevjesima i potporom za vožnju nizbrdo Audi Q8 vozit će i ondje gdje asfaltirane ceste završavaju. Ovjes s regulacijom amortizera dio je serijske opreme. Audi po želji montira zračni ovjes s reguliranom amortizacijom s postavkom za komfor ili za sportska vozna svojstva. Ono prilagođava razmak od tla karoserije, ovisno o situaciji u vožnji i želji vozača, za do 90 milimetara.

 
 
 

Povećava agilnost:
dinamično upravljanje svim kotačima

Osim serijskoga progresivnog upravljača, čiji prijenosni omjer postaje izravniji što je kut upravljača veći, opcijski je dostupno dinamično upravljanje svim kotačima. Ono omogućuje zakretanje stražnjih kotača za do pet stupnjeva. Tako se Audijem Q8 može, ovisno o brzini, upravljati u različitim modusima: tijekom spore vožnje osovine se automatski usmjeravaju u suprotnim smjerovima i tako povećavaju agilnost vozila. Time se povećava manevarska mogućnost tijekom manevriranja i ulaska u parkirna mjesta. Za razliku od toga, kod većih se brzina osovine usmjeravaju u jednakom smjeru i time poboljšavaju stabilnost u vožnji.