Prednost pogona quattro: prepoznavanje pravog trenutka.

Spreman za gotovo svaki teren. I izazove budućnosti. Pogon na sve kotače quattro s ultra tehnologijom. Kod svih će 4-cilindarskih motora s pogonom na sve kotače quattro inteligentna pogonska strategija osigurati da vaš Q5 bude učinkovit, dinamičan i siguran - uz uobičajenu trakciju.

Ako quattro nije potreban, isključit će se i podržati vozača pri uštedi goriva. Naravno da će pogon na sve kotače biti uvijek raspoloživ. Ako situacija u vožnji zahtijeva aktivaciju pogona quattro, on će biti spreman i oduševit će uravnoteženom raspodjelom snage kod brojnih uvjeta na cesti. 6-cilindarske varijante Audija Q5 opremljene su stalnim pogonom na sve kotače quattro.

 

 

 

Prigušuje gotovo sve. Osim oduševljenja.

Opcijski adaptivni zračni ovjes prilagođava amortizacijske sile svakoga pojedinog kotača dotičnoj situaciji u vožnji. Ovisno o terenu, osobnom stilu vožnje i odabranom modusu Audi drive select. Iznimno precizno i u tren oka. S različitim, individualno namjestivim visinskim razinama bit ćete dorasli gotovo svakoj neravnini. Regulacija amortizera također permanentno uravnotežuje dodatni teret.

Za komfornije se opterećenje karoserija pritiskom tipke u prtljažniku može sniziti za do 55 mm. A s Audi drive select k tomu se može modificirati karakter vozila: učinkovitije, komfornije ili dinamičnije. No uvijek sasvim individualno.

 

 

 

 

Ne štedi na snazi. No pomaže uštedjeti gorivo.

Audi Q5 isprva će se nuditi s petorim snažnim i učinkovitim motorima, među kojima su četiri TDI i jedan TFSI motor. Njihova snaga porasla je za do 20 kW (27 KS), no potrošnja goriva znatno je smanjena. Posebnom učinkovitošću odlikuju se 2,0 TDI motori u novome Q5 sa 110 kW (150 KS), 120 kW (163 KS) i 140 kW (190 KS).

Dvije vrhunske inačice motora objedinjuju golemu snagu i učinkovitost. Unaprijeđeni 2,0 TFSI motor razvija snagu od 185 kW (252 KS), no na 100 kilometara zadovoljit će se sa svega 6,8 litara benzina, što predstavlja ekvivalent emisijama CO2 od 154 grama po kilometru. Također uvelike prerađeni 3,0 TDI motor stvorit će snagu od 210 kW (286 KS) i okretne momente od 620 Nm.

Cjelokupni pogonski sustav Audija Q5 nanovo je razvijen - to se odnosi i na 6-stupanjski ručni mjenjač, 7-stupanjski S tronic te 8-stupanjski tiptronic mjenjač (samo kod 3,0 TDI motora). Ovi automatski mjenjači sadrže funkciju slobodnog hoda kojom se ostvaruje ušteda goriva. Njima se upravlja preko ručice automatskog mjenjača ili tipki za mijenjanje stupnjeva prijenosa na upravljaču, a u obama se slučajevima prijenos signala odvija elektronički.