1 audiNajbrži model sada je još snažniji: Iscrpna nadopuna modela Audi R8

  • Snažni V10 atmosferski motori u izvedbama s dvije snage
  • Modificirane komponente ovjesa za još dinamičnije upravljanje
  • Privlačan vanjski dizajn, početak prodaje početkom 2019.

Neckarsulm, 24. listopada 2018. - "Rođen na stazi, izrađen za cestu." Nakon svjetske premijere modela R8 LMS GT3 na Pariškom salonu automobila 2018., slijedi serijski proizvedeni model. Osim naglašeno sportskog dizajna, Audi R8 Coupé i Spyder imaju snažnije motore. Prodaja ovih modela u Europi započet će početkom 2019.

"Model R8 u svakom pogledu u Audiju ima jedinstveni položaj", kaže Michael-Julius Renz, direktor uprave tvrtke Audi Sport GmbH. "Sada je još snažniji i brži.", dodaje Oliver Hoffmann, tehnički direktor tvrtke Audi Sport GmbH: "Moto sport je dio naše DNK. S oko 50% zajedničkih dijelova s modelom R8 LMS GT3 i čak 60% s modelom R8 LMS GT4, niti jedan drugi automobil nije tako blizu automobilističkim utrkama kao model R8."

 

Još snažniji motori

Trenutačni odziv, munjeviti porast broja okretaja i jedinstveni zvuk - srce Audija R8 čini V10 atmosferski motor. Klijentima je dostupan u dvije izvedbe različitih snaga. Gotovo jednaka pogonska tehnologija ovog V10 motora u modelima R8 LMS GT3 i R8 LMS GT4 dobro je iskorištena na trkaćoj stazi. Ovaj V10, koji se proizvodi u tvornici motora u gradu Győr, u Mađarskoj, jako je kompaktan. Odvojeni hladnjak kontrolira temperaturu motornog ulja, koje dolazi iz suhog kartera. Ovaj princip preuzet je iz automobilističkih utrka i omogućuje ekstremno nisku ugradnju motora, što osigurava nisko središte ravnoteže. Modul pumpe radi s višestrukim stupnjevima pumpanja i osigurava pravilno podmazivanje u svim uvjetima - uključujući i tijekom poprečnog ubrzanja sa silom od 1,5G, vrijednost što je modelu R8 moguće doseći. Oba motora uključuju filtar benzinskih čestica.

 

Visoka preciznost ovjesa

Modifikacije ovjesa osiguravaju još veću stabilnost i preciznost. Pomoć je optimizirana kod opcijskog dinamičnog sustava upravljanja kao i kod elektro-mehaničkog servo sustava upravljanja: odziv sustava upravljanja i povratne informacije s ceste još su precizniji u širokom rasponu brzina vožnje.

 Ovisno o odabranom motoru, dobro poznatom Audijevom drive select sustavu s performance režimom rada dodana su tri programa za suho, mokro i snijeg. Oni prilagođavaju ključne dinamične parametre koeficijentu trenja podloge. Zahvaljujući unaprijeđenoj elektroničkoj kontroli stabilnosti (ESC), top model u ponudi koči od 100 km/h do mirovanja za 1,5 metra kraće, a put kočenja od 200 km/h do mirovanja je do 5 metara kraći u odnosu na predhodnika - kočioni put naravno ovisi o vanjskim uvjetima.

Novi Audi R8 u tvornici se oprema 19-inčnim kotačima. Kao opcija, dostupni su ultra lagani 20-inčni potpuno strojno obrađeni kotači s pet krakova V dizajna s novim ljetnim i sportskim gumama, koje osiguravaju preciznije upravljanje. Kao alternativu standardnim čeličnim diskovima, Audi nudi keramičke diskove. Prednji stabilizator je opcijski napravljen od karbonskih vlakana ojačanog polimera (CFRP) i aluminija, što masu vozila smanjuje za oko dva kilograma.

Oštriji i zategnutiji dizajn

Izbrušeni karakter novih R8 modela također je izražen i vizualno. Singleframe maska hladnjaka ima širu, tanju liniju. Veliki otvori za zrak razdvojeni su debelim prečkama. Tanki utori u poklopcu motora podsjećaju na ikonu marke, model Audi Ur-quattro. Novi prednji razdjelnik je sada širi, kao i istaknuta, nisko postavljena ventilacijska rešetka stražnjeg kraja. Ova rešetka zaokružuje difuzor koji se vizualno izdužuje prema gore. Sve to ističe sportski izgled modela Audi R8. U prostoru motora, filtar zraka se nalazi ispod novog, trodijelnog pokrova koji je dostupan u izvedbama od plastike ili karbonskih vlakana.

R8 klijenti mogu odabrati do tri vanjska dizajnerska paketa, ovisno o izvedbi motora. Ti paketi uključuju razne dodatke prednjeg razdjelnika, bočnih letvica i difuzora. Kao opcija, vanjski Audijevi prsteni i znakovi lakirani su u crnoj boji visokog sjaja. Ponudi boja dodane su dvije nove, Kemora siva i Ascari plava. Audijeva exclusive ponuda klijentima nudi mogućnost prilagođavanja raznih detalja njihovog modela R8 iznutra i izvana.

 

Novi R8 modeli pojavit će se u prodajnim salonima u Njemačkoj i drugim europskim državama tijekom prvog kvartala 2019. Početak prodaje očekuje se početkom 2019.