Modelom e-tron GT (Kombinirana potrošnja struje u kWh/100 km*: 19,6 – 18,8 (NEFZ), Kombinirane CO2-emisije u g/km*: 0) Audi demonstrira fascinantnost buduće električne mobilnosti. Coupé s četvorim vratima kombinira emocionalan dizajn sa snažnim pogonom i dinamičnim upravljanjem. Početak je to nove ere, gran turismo budućnosti.

Radi se o Audi modelu kakvog svijet još nije vidio: modelom e-tron GT** marka predstavlja svoje planove za oblikovanje emocionalne i fascinantne budućnosti mobilnosti. Dva modela gran turismo s potpuno električnim pogonom bit će dostupni već od veljače u pretprodaji: e-tron GT i RS e-tron GT. Oba su modela snažna, brza i dinamična, a oba imaju nultu stopu lokalnih emisija. Zbroj ovih kvaliteta samo je dodatak snažnom karakteru koji iznova utjelovljuje ideju gran turismo.

Eksterijer modela Audi e-tron GT dinamično je umjetničko djelo. Svaka površina i linija su skladne, od glavnih svjetala, koja su opcijski dostupna s laserskim svjetlom, do velikog difuzora na stražnjem dijelu vozila. U kombinaciji detalji stvaraju skulpturu koja izgleda kao da je oblikovana vjetrom. Linije karoserije izrazito su aerodinamične pa koeficijent otpora zraka iznosi samo 0,24. Interijer također odgovara klasičnom gran turismo dizajnu: vozačevo i suvozačevo sjedalo postavljeni su u sportskom spuštenom položaju pored široke središnje konzole, dok stražnja sjedala pružaju dovoljno prostora čak i za odrasle osobe. Progresivna elegancija dizajna interijera naglašava progresivni karakter vozila.

Gran turismo je sportsko touring vozilo s odličnim dinamičnim upravljanjem, pouzdana jedrilica. Audi e-tron GT baš je takvog karaktera. Ovisno o modelu, izlazna snaga elektromotora je 350 kW (476 KS) ili 440 kW (598 KS), što omogućuje i dinamične skokove. Bitno je istaknuti i doseg do 487 kilometara (prema WLTP ciklusu vožnje) koji je omogućen baterijom neto kapaciteta od 85 kWh. 800 V tehnologija baterije omogućuje brzo DC punjenje izlazne snage do 270 kW.

Ovjes se također temelji na skladu dinamike i komfora zahvaljujući tehnologijama kao što su Audi drive select, upravljanje svim kotačima, kontrolirana amortizacija, trokomorni pneumatski ovjes, električni pogon na sve kotače i blokada stražnjeg diferencijala. Veličine kotača u rasponu su do 21”, a disk kočnice, koje su opcijski dostupne u keramičkoj izvedbi ojačane karbonskim vlaknima, promjera su do 420 milimetara.

Činjenice i brojke

Audi e-tron GT quattro i Audi RS e-tron GT

Pozicioniranje

  • Novo utjelovljenje filozofije gran turismo: coupé s četvorim vratima elegantnog i dinamičnog dizajna sa snažnim električnim pogonom, pouzdan na velikim udaljenostima i u svakodnevici
  • RS e-tron GT kao predvodnik elektrifikacije u društava Audi i Audi Sport GmbH
  • Vozilo s emocionalnim potpisom i perspektivom za dizajn budućnosti

Dizajn eksterijera, aerodinamika i karoserija

  • Unaprijeđeni gran turismo dizajn pod okriljem električne mobilnosti: sportski stil i komfor u kombinaciji s održivošću
  • Sportske proporcije: veliki kotači, široki trag, ravna silueta, dugi međuosovinski razmak
  • U skladu s jezikom dizajna kao nova značajka dizajna: estetika proizlazi iz učinkovitosti
  • Skulpturalni dizajn: niska, invertirana Singleframe rešetka u boji vozila, vrlo prepoznatljiva quattro ispupčenja, ravni stakleni krov kose linije, stražnji kraj s ekstremnim udubljenjima
  • Niski koeficijent otpora zraka od samo 0,24 omogućuje veliku učinkovitost i doseg, aktivna aerodinamika s preklopnim otvorima za zrak za kočnice i hladnjake, kao i stražnji spojler koji se proteže u više faza, zatvoreno podvozje i široki difuzor
  • Velika tvrdoća i zaštita od sudara zahvaljujući čeliku izuzetno visoke čvrstoće u putničkoj kabini i ojačanom kućištu baterije, aluminijski vanjski sloj kućišta
  • Dužina: 4,99 metara, širina: 1,96 metara, visina: samo 1,41 metar, ravne linije karoserije, stražnji prtljažnik volumena 405 litara (366 litara kod RS modela**)

Glavna i ostala svjetla

  • Matrix LED glavna svjetla serijska su za RS e-tron GT te su opcijski dostupna za e-tron GT quattro
  • Matrix LED glavna svjetla s Audi laserskim svjetlom opcijski su dostupna za oba modela, a udvostručuju doseg dugog svjetla
  • Stražnja svjetla sa svjetlosnom trakom, dinamične animacije Coming home i Leaving home u kombinaciji s vrhunskim glavnim svjetlima

Dizajn interijera i unutrašnjost vozila

  • Instrumenta ploča usmjerena ka vozaču i “monoposto karakter”, osjećaj otvorenog prostora
  • Niski položaj sjedala i široka središnja konzola, stražnja klupa pogodna je i za odrasle osobe
  • Održivost u kombinaciji sa sportskim stilom i komforom: interijeri bez kože, presvlake izrađene od visokog postotka recikliranog materijala
  • Tri opcije sjedenja; više dizajn paketa na odabir

Pogon i rekuperacija

  • Električni pogon na sve kotače s jednim sinkronim strojem (PSM) na prednjoj i stražnjoj osovini, dvostupanjski prijenos na stražnjoj osovini
  • Audi e-tron GT quattro ima ukupnu izlaznu snagu od 350 kW (476 KS) i 630 Nm okretnog momenta, dok RS e-tron GT ima izlaznu snagu od 440 kW (598  KS) i 830 Nm okretnog momenta, značajka Launch Control omogućuje pojačanje izlazne snage od 390 kW (530 KS) ili 475 kW (646 KS) za maksimalno 2,5 sekunde
  • 0-100 km/h u 4,1 ili 3,3 sekunde (RS model)
  • Maksimalna brzina 245 km/h kod e-trona GT quattro i 250 km/h kod RS modela
  • Inteligentna kontrola jedrenja i rekuperacije, rekuperacija kočenjem do 265 kW

Baterija i upravljanje toplinom

  • Litij-ionska baterija neto kapaciteta 85 kWh (93 kWh bruto) i razina napona od 800 V, 396 baterijskih ćelija u 33 modula
  • AC punjenje izlazne snage od 11 kW serijski, a opcijski s 22 kW bit će dostupno brzo nakon uvođenja na tržište, DC punjenje izlazne snage do 270 kW serijski
  • Doseg veći od 487 km uz jedno punjenje prema WLTP ciklusu vožnje (predviđeno za Audi e-tron GT quattro), vrlo kratko vrijeme punjenja: samo pet minuta za udaljenost od otprilike 100 km.
  • Sofisticirano upravljanje toplinom s četiri rashladna kruga, učinkovita toplinska pumpa serijski, preduvjet za brzo DC punjenje na putu

Ovjes

  • Nisko težište i odlična raspodjela opterećenja na osovinama zahvaljujući položaju ugradnje baterije i rasporedu elektromotora
  • Serijski: zračni ovjes, blokada stražnjeg diferencijala, dinamični sustav upravljanja Audi drive select
  • Opcijski (serijski u RS modelu): quattro® s reguliranom blokadom diferencijala stražnje osovine, opcijski za oba modela: dinamično upravljanje svim kotačima
  • Opcijske disk kočnice s premazom od volframovog karbida (serijske u RS modelu),
    keramičke disk kočnice ojačanje karbonskim vlaknima opcijske za oba modela
  • Kotači od 19-21”, uglavnom aero dizajna, kotači od 20-21” s aero kakovima

Sustavi potpore za vozača

Sigurnosni sustavi Audi pre sense su serijski, opcijski paketi pomoći vozaču, paket asistencije u gradu, adaptive cruise control i vođenje unutar prometnog traka i paket pomoći pri parkiranju s Park assistom plus i daljinskim upravljanjem kao istaknute značajke

e-tron sportski zvuk

  • Serijski AVAS zvuk već je zvučniji nego što je zakonski propisano
  • Opcijski e-tron Sportsound za dodatni zvuk u interijeru i eksterijeru (serija kod RS e-trona GT), ovisno o postavci sustava Audi drive select

Elementi za rukovanje i zasloni

  • Audi virtual cockpit plus (12,3 in) i MMI touch zaslon (10,1”) serijski, plus upravljanje govornim naredbama normalnim govorom s online povezivanjem, head-up zaslon opcijski

Infotainment i Audi connect

  • MMI navigacija plus s Wi-Fi hotspotom serijski, inteligentna navigacija sa specifičnim funkcijama za e-tron
  • Velikodušan portfelj Audi connect usluga, e-tron planiranje rute za izračun najbrže rute s najkraćim mogućim zaustavljanjima za punjenje na snažnim DC stanicama za punjenje
  • Opcijski Audi phone box i Bang & Olufsen premium sound system (serija kod RS e-trona GT)

Vrhunska izrada u kombinaciji s pametnom proizvodnjom

  • Model e-tron GT proizvodi se u Audi Böllinger Höfe na proizvodnoj lokaciji Neckarsulm te je kombinacija pametne proizvodne tehnologije i vrhunske izrade
  • Ugljično neutralna proizvodnja, upotreba eko električne energije i bioplina
  • Nezavisna, inovativna limarska radionica dijeli liniju za montažu s modelom Audi R8