Ključni igrač.

U trenutku uvođenja na europsko tržište A6 Limousine isporučuje se s dva snažna motora – jednim dizelskim i jednim benzinskim. Kod benzinskog motora riječ je o 3.0 TFSI motoru. Ovaj 6-cilindrični motor s 340 KS i okretnim momentom od 500 Nm ubrzava za 5,1 sekundu od 0 do 100 km/h. Sličnu snagu nudi 3.0 TDI V6 dizelski motor s 286 KS i okretnim momentom od 620 Nm. Svi su motori opremljeni novom mild hybrid tehnologijom.

Mild hybrid tehnologija

Tok energije: svi su motori u novom modelu A6 Limousine opremljeni novom mild hybrid tehnologijom marke Audi koja može smanjiti potrošnju u stvarnoj vožnji za čak 0,7 litara na 100 kilometara. Pritom starter generator s remenskim prijenosom radi u kombinaciji s litij-ionskim akumulatorom te tako stvara dodatnu energiju koja rezultira boljim ubrzanjem, izraženijom učinkovitošću i većim komforom u vožnji. Tehnologija se nudi u dvjema varijantama: kod 4-cilindričnih motora koristi se strujna mreža od 12 V, a kod 6-cilindričnih motora mreža od 48 V koja ovdje služi kao glavna strujna mreža.

Dizelski 3.0 TDI V6 motor u skladu je s normom Euro 6, a radi u kombinaciji s 8-stupanjskim tiptronic mjenjačem, dok je 3.0 TFSI motor vezan za 7-stupanjski S tronic. Oba su motora serijski opremljena pogonom na sve kotače quattro koji je koncipiran s drukčijim težištima. U kombinaciji s tiptronicom opremljen je samoblokirajućim središnjim diferencijalom, a u kombinaciji sa S tronicom dolazi s još učinkovitijom ultra tehnologijom koja izuzetno brzo uključuje pogon stražnjih kotača kada god je on potreban. Pritom se stupnjevi prijenosa kod svih agregata biraju isključivo automatski – za veću učinkovitost i komforan doživljaj vožnje.

Agilniji. Okretniji. Izraženiji sportski karakter.

Serijsko progresivno upravljanje pobrinut će se za snažnu voznu dinamiku pomoću naglašeno sportskog prijenosa upravljača koji posebno u kombinaciji s opcijskim dinamičnim upravljanjem svim kotačima povećava agilnost i okretnost. Opcijski dostupni 21″ kotači naglašavaju atletiku te istovremeno raspolažu boljom razinom komfora u pogledu buke.

Dinamično upravljanje svim kotačima

Sportsko rukovanje uz maksimalnu stabilnost: dvije suprotnosti objedinjene u opcijski dostupnom dinamičnom upravljanju svim kotačima. Na prednjoj osovini radi dinamični upravljač čiji valni prijenosnik mijenja svoj prijenos ovisno o situaciji u vožnji. Pri maloj brzini stražnji se kotači okreću suprotno smjeru prednjih kotača, čime se povećava agilnost modela A6 Limousine i smanjuje njegov promjer zaokreta za čak 1,1 metar na 11,1 metar – kako bi vam manevriranje jednostavno išlo od ruke i pri vanjskoj dužini vozila od gotovo pet metara. Pri srednjoj i velikoj brzini prednji se i stražnji kotači okreću u istom smjeru, čime se povećava stabilnost te limuzini omogućuje suverena mirnoća i tijekom nagle promjene voznog traka. Za sigurnu vožnju i veću udobnost za putnike.

Četiri stupnja podešenosti ovjesa

Kada je riječ o stupnjevima podešenosti ovjesa, Audi na raspolaganje stavlja četiri varijante: konvencionalni ovjes s čeličnim oprugama, sportski ovjes, podesivi ovjes s elektroničkom regulacijom tvrdoće amortizera i zračni ovjes koji automatski regulira tvrdoću ovjesa i visnu vozila. Posebice zadnja varijanta omogućuje vrlo komfornu vožnju i sportsko rukovanje u modelu A6 Limousine, a ona se preko sustava Audi drive select također može optimalno prilagoditi načinu vožnje i uvjetima na cesti. Komforno i opušteno ili sportski i stabilno: vi odlučujete.

21″ kotači

Ponuda kotača kod novog modela A6 Limousine proširena je u odnosu na prethodni model te obuhvaća kotače kako elegantnog tako i sportskog dizajna veličine 17 do 21 inča. Unatoč većim kotačima, novi A6 Limousine odlikuje se boljim komforom vožnje i manjom razinom buke.

Sustavi potpore u novom Audiju A6 Limousine

Opremljen odgovorima na pitanja iz nove epohe. Spreman za polazak u eru autonomne vožnje.

Audi AI sustavom za praćenje zastoja koji u uvjetima vožnje u koloni do brzine od 60 km/h vozi samostalno, Audi potporom za parkiranje u garaži, kojom vaše vozilo automatski pomoću smartphonea parkira i izlazi iz parkirnih mjesta u garaži ili Audi ParkPilotom, kojim vaš Audi samostalno manevrira prilikom parkiranja, čak i u najmanjim parkirnim mjestima. Tehnološki to je moguće već danas, a ubrzo će biti i zakonski: uvođenje autonomnih sustava potpore zahtijeva jasne zakonske okvire u pojedinim državama i specifične prilagodbe i ispitivanja sustava. Iz tih se razloga Audi AI sustav za praćenje zastoja, Audi AI ParkPilot i Audi AI potpora za parkiranje u garaži uvode korak po korak i u ovisnosti o zakonskim odredbama.

Minimalistički dizajn.Maksimalna udobnost rukovanja.

Po želji dostupni 10,1″ i 8,6″ dodirni zasloni MMI High s funkcijom touch response besprijekorno se uklapaju u elegantnu ploču s instrumentima, a upotpunjuje ih 12,3″ zaslon opcijskog Audi virtulanog kokpita. Zahvaljujući brojnim mogućnostima individualiziranja čak sedam vozača može pohraniti preferirana namještanja u individualnim korisničkim profilima. Glavne funkcije vozila mogu se – slično kao kod smartphonea – pozicionirati na željeno mjesto na MMI ekranu putem funkcije “Drag and Drop”. Fleksibilno, komforno i prije svega: jednostavno.

HD Matrix LED prednja svjetla

Po želji dostupna HD Matrix LED prednja svjetla pretvaraju noć u dan te omogućuju precizno osvjetljenje ceste nalik dnevnoj svjetlosti kako kod kratkih tako i kod dugih svjetala. Zahvaljujući inovativnim tehnologijama nema zasljepljivanja vozila ispred, vozila iz suprotnog smjera kao ni prekomjernog osvjetljenja prometnih znakova, dok će važna područja i dalje biti potpuno osvijetljena.